Permainan Video

Aku merupakan seorang yang gemar akan permainan video.Di rumahku,aku mempunyai sebuah ps4 yang selalu aku main bagi mengurangkan kebosananku ketika berada di rumah.Aku selalu bermainan permainan video bersama keluargaku dan juga rakan rakanku.Bagiku,dengan bermain permainan video,aku dapat meluangkan masa dengan keluarga dan juga rakan rakan. disini aku ingin berkongsi tentang serba sedikit permainan video yang menarik.

FIFA

 Fifa merupakan permainan video yang sangat diminati pada zaman sekarang terutamanya FIFA 19. Hal ini demikian kerana grafik FIFA 19 yang sangat cantik dan juga cara permainannya yang sangat menarik.

NEED FOR SPEED PAYBACK
Need for Speed merupakan permainan video lumba kereta yang sangat menarik. Permainan video ini boleh dimainkan sehingga 4 orang. Hal ini menunjukkan bahawa dengan permainan video juga dapat mengeratkan silatulrahim antara satu sama lain

UNCHARTED
Uncharted merupakan permainan video yang banyak menguji minda. Walaupun hanya sekadar permainan video,tapi kita perlu berfikir dengan lebih jauh untuk menyelesaikan sesuatu misi.

Comments

Popular posts from this blog

Jenis Kasut Sukan

Fakulti Ekonomi dan Pengurusan Ukm

Suksis Ukm